SFORMUŁOWANIE REGUŁY

Oznacza to bowiem, że zna ono te obiekty, zna ich funkcje, a przynajmniej szkodliwe skutki ewentualnego zetknięcia się z nimi. Regułę powinniśmy więc sformułować następująco: do wieku trzech lat im starsze i bardziej inteligentne jest dziecko, tym więcej ma realnych lęków w danych warunkach otoczenia.W pierwszym dziale zapoznaliśmy się ze składnikami emocji i na tej podstawie łatwo możemy wytłumaczyć zdefinio­wane zjawisko. W miarę rozwoju dziecko rozporządza coraz większą liczbą doświadczeń. W wyniku tego im bardziej jest in­teligentne, tym więcej niebezpiecznych obiektów (pies, gorący piec, kant łóżka itp.) wywołuje w nim skojarzenia, z których, w połączeniu z pobudzeniem, krystalizuje się strach.

Witaj na moim serwisie! Mam nadzieje, że spodoba Ci się mój serwis! Jest on w całości poświęcony tematyce rozrywki. Zapraszam do czytania!
© Wszelkie prawa zastrzeżone